
Tottenham’ın orta saha oyuncusu Yves Bissouma, sosyal medyada paylaştığı görüntüler nedeniyle büyük bir skandalın ortasında kaldı.
Görüntülerde Bissouma’nın nitröz oksit gazı soluduğu görüldü.

KADRO DIŞI KALDI
Bu olayın ardından Tottenham yönetimi, oyuncunun kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
NE OLMUŞTU?
27 yaşındaki Bissouma’nın, Tottenham’ın Bayern Münih ile oynadığı son sezon öncesi maçından sonra Londra’da düzenlenen bir partide, şoförlü bir limuzinde gülme gazı olarak bilinen azot oksidi tükettiği görüntüler ortaya çıkmıştı.
Video, sezonun başlamasından sadece birkaç gün önce Snapchat’te paylaşılmıştı.
Görüntülerin yayılmasının ardından Bissouma, videoyu hızla sosyal medya hesabından kaldırarak özür dilemişti.
İngiliz ekibinden yapılan açıklamada ise, “Olayları inceliyoruz ve konu kulüp içinde değerlendirilecektir.” denilmişti.
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Sevilla: 1 – Barcelona: 4 | MAÇ SONUCU
2758 kez okundu
2
Fenerbahçe’nin Süper Lig’de 4000. golünü Szymanski attı
2480 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2427 kez okundu
4
Galatasaray’dan Nelsson açıklaması: Kadroya dahil edilmeme sebebi ortaya çıktı
2355 kez okundu
5
Galatasaray’a Zaniolo sürprizi: Satın alma opsiyonu ortaya çıktı
2353 kez okundu