Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında Beşiktaş ile 1-1 berabere kalan Hatayspor’un teknik direktörü Rıza Çalımbay, karşılaşmayı değerlendirdi.
“BEŞİKTAŞ MAÇINDA ALINAN 1 PUAN ÖNEMLİ”
Maçla ilgili konuşan Çalımbay, “İlk yarıda pozisyonlar yakaladık ama son pasları veremedik. O pasları versek, kazanabilirdik. Beşiktaş’a karşı çok dikkatli olmamız gerekiyordu, dikkatli de olduk. Kazanabilirdik, Beşiktaş da kazanabilirdi. İyi bir lig maçı oldu.” dedi.
Tecrübeli çalıştırıcı son olarak “İki takımın da puana ihtiyacı var. Beşiktaş’ın zirveye var, biz de ortalara çıkmak için uğraşıyoruz. İki takım da son zamanlarda sıkıntı süre geçiriyor. Biz şu an iyiyiz, kötü dönemden çıktık. Beşiktaş’tan alınan 1 puan önemli. Oyuncularımı kutluyorum, çok iyi mücadele ettiler. O mücadeleden sarı kartlar oldu. Ortada güzel bir maçtı yani.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Sevilla: 1 – Barcelona: 4 | MAÇ SONUCU
2763 kez okundu
2
Fenerbahçe’nin Süper Lig’de 4000. golünü Szymanski attı
2542 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2502 kez okundu
4
Galatasaray’a Zaniolo sürprizi: Satın alma opsiyonu ortaya çıktı
2427 kez okundu
5
Galatasaray’dan Nelsson açıklaması: Kadroya dahil edilmeme sebebi ortaya çıktı
2418 kez okundu