ABD’deki Pennsylvania Üniversitesi’nde yaklaşık 4 bin kişinin verileri incelenerek yapılan bir araştırma, özellikle balıkta bulunan omega-3 yağ asitlerinin beyin kimyasını etkileyebileceğini ortaya çıkardı. Çalışmada balığın kısa vadede, omega-3 yağ asitleri sayesinde saldırgan davranışları yüzde 28 azalttığı belirlendi. Sonuçlar aynı zamanda omega-3’ün şizofreni ve kötü beslenme üzerindeki önleyici etkilerine ilişkin önceki varsayımları da doğruladı. Nörokriminolog Adrian Raine, ”Saldırganlığı azaltmak için omega-3 takviyesine başlamanın zamanı geldi. İster topluluk, ister klinik, ister cezai adalet sistemi olsun” açıklamasında bulundu.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Acı biber demeyin, görünmeyen yüzü başka! Ağza atıldığı an uyarı gidiyor
3275 kez okundu
2
Oscar’a adım adım: BAFTA kırmızı halısının en iyi görünümleri
2481 kez okundu
3
Paris Moda Haftası’nda Hande Erçel rüzgarı
2473 kez okundu
4
Sahipsizler’de Azize’ye Vera sürprizi! “Åimdi sen düÅün Devran”
2141 kez okundu
5
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2066 kez okundu