(ANKARA) –Ankara Valiliği, pazartesi gününden itibaren Ankara genelinde sıcaklıkların mevsim normallerinin üstünde olacağını bildirerek vatandaşları uyardı. Valilik açıklamasında, “Vatandaşlarımız 11.00 ile 16.00 saatleri arasında açık alanda bulunmamaları hususunda dikkatli olmalıdır” ifadelerine yer verildi.
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün son verilerinin ardından Ankara Valiliği artan sıcaklık nedeniyle uyarı mesajı yayımladı. Valilik açıklamasında, gelecek hafta boyunca Ankara’da hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde 29 ile 37 derece dolayında seyredeceği belirtilerek şöyle dendi:
“Yüksek seyreden hava sıcaklıkları nedeniyle, kronik rahatsızlığı olanlar, yaşlılarımız ve çocuklarımız başta olmak üzere vatandaşlarımızın günün en sıcak saatleri olan 11.00 ile 16.00 saatleri arasında açık alanda bulunmamaları hususunda dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir.”
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Acı biber demeyin, görünmeyen yüzü başka! Ağza atıldığı an uyarı gidiyor
3280 kez okundu
2
Oscar’a adım adım: BAFTA kırmızı halısının en iyi görünümleri
2537 kez okundu
3
Paris Moda Haftası’nda Hande Erçel rüzgarı
2527 kez okundu
4
Sahipsizler’de Azize’ye Vera sürprizi! “Åimdi sen düÅün Devran”
2172 kez okundu
5
Ãzcan Deniz hastanelik oldu: EÅi Samar Dadgar ateÅ püskürdü
2093 kez okundu